Продавець NotBadShop Настольные игры розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
191 відгук
ул. Гоголя, 112, Миргород, Україна
+380934313559
+380 (95) 431-35-59
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Интернет-магазин настольных игр NotBadShop
Кошик
Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 2
Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 3
Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 2
Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 2
Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 3
  • Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 2
  • Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 3
  • Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 4
  • Настільна гра Свято в Кінгспорті, фото 5
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
«Я досяг вершини пагорба і в сутінках, що настали розгледів у його підніжжя Кингспорт: засніжений місто з вигадливими флюгерами і шпилями, старомодними дахами і дымниками на пічних трубах, причалами і містками, деревами і цвинтарями; з незліченними лабіринти вуличок, вузьких, звивистих і крутих, що збігають з крутого пагорба в центрі міста, увінчаного церквою, яку пощадив час; з неймовірною мішаниною будинків колоніального періоду, розкиданих тут і там і громоздящихся під різними кутами і на різних рівнях, наче кубики, розкидані рукою немовляти». Р. Ф. Лавкрафт «Свято» «Свято в Кінгспорті» — настільна гра для 3-5 гравців за мотивами похмурих творів Говарда Філліпса Лавкрафта. Гравцям належить стати верховними жерцями зловісних культів, які прагнуть захопити владу над містом. Так, на цей раз гра в знайомому сеттінге не кооперативна, а кожен гравець-культист буде прагнути лише до свого величі! Як видно з назви гри, в Кінгспорті скоро пройде свято, але це свято незвичайний і призначений лише вузького кола людей... Підозрілі і мовчазні фігури прибувають в місто, у тому числі і ви. Ваше головне завдання — крок за кроком захоплювати місто і виходити на контакти з Давніми, що живуть між світами і представляють собою чистий жах. Заважати вам у цьому будуть докучливі сищики, за яких ви грали, наприклад, у грі «Жах Аркхем». По ходу гри ви зможете звертатися до різним богам давнім і істотам, отримувати від них бонуси та здібності, при цьому намагаючись зберегти свій розум і розібратися з противними слідчими. Нарешті-то у вас з'явилася можливість стати по інший бік барикад, зануритися в жах з радістю, налагодити контакт з богами і помститися набридливим сищикам! Про Лавкрафте Говард Філліпс Лавкрафт народився 20 серпня 1890 року в Провіденсі, столиці Род-Айленда — самого маленького штату Америки. Батьком його був комівояжер Вінфілд Скотт Лавкрафт, а матір'ю — Сара Сьюзан Філіпс, надмірно турботлива і тяжко хвора жінка. Поки майбутній майстер жахів з Провіденса ріс, його, ймовірно, обтяжувала хвороба матері — і тінь смерті, яка висіла треба будинком. Світ його нав'язливих фантазій знаходив форму повільно, але вірно. Спочатку він був журналістом-любителем, вів велику переписку з іншими письменниками і лише потім почав творити самостійно. Характерні для Лавкрафта похмурі образи з'явилися на світ в його першому ж зрілому оповіданні — «Усипальниці». Проте міфи Ктулху виникли лише у 1926 році, коли письменник створив космічний пантеон жахливих чудовиськ, прославив його серед нащадків. Дух занепаду і розкладання пронизує Аркхем, Данвич, Инсмут, Кингспорт — темні міста дегенератів, божевільних і нечестивців. Оповідання й повісті Лавкрафта похмурі й безнадійні. Мало кому з його колег вдавалося досягти такого польоту фантазії і настільки майстерно створити неперевершену атмосферу жаху і безпорадності перед древнім... Як грати Перед грою вам необхідно буде вибрати сценарій і підготувати все до партії. Крім роздачі різних компонентів гравцям та загальної підготовки, важливо пам'ятати, що на карті Кингспорта розташовані різні будівлі, а навколо карти зачаїлося двадцять Стародавніх Богів, з яким можна буде налагодити контакт. Отже, як же проходить гра? Кожна партія триває рівно 12 раундів, так як кожен раунд символізує один ігровий місяць (з січня по грудень), кожен з яких складається, відповідно, з шести послідовних фаз: Фаза «Порядку ходу» — гравці визначають, в якій черговості вони будуть діяти в цьому раунді. Це відбувається за допомогою кидків трьох кубиків — чий результат менше, той ходить первее. Гравці, які ходять першим і другим, можуть отримати 2 і 1 розуму відповідно; Фаза «Призову». Культісти можуть звертатися до Древнім богам або спасувати. Щоб закликати Стародавнього, гравець повинен використовувати один або кілька своїх кубиків, сума на яких буде точно дорівнює номеру призываемого Стародавнього. Якщо гравець пасує, то в цій фазі він більше не бере участі в заклику. Коли всі гравці вчинили діяння, гравці знову по колу можуть здійснити заклик, якщо залишилися підходять під результати кидка Давні і ніхто з них не спасував раніше. Кожного Стародавнього можна закликати лише один раз, крім Нефрен-Ка, якого кожен раунд можуть закликати по разу все культісти; Фаза «Поблажливості». В цю фазу Давні боги в порядку зростання номерів посилають дари культистам, які їх закликали в попередню фазу. Цей порядок змінювати ні в якому разі не можна. Багато боги будуть вимагати розплати Розумом за свої дари. При цьому нижче нуля Розум не падає і якщо його не залишилося, то розплачуватися доведеться Очками Культу, тобто переможними очками; Фаза «Експансії». В цю фазу гравці по черзі можуть витратити свої ресурси, щоб посилити свій вплив у місті, зайнявши одне з будівель на карті. Будівлі пов'язані між собою і захоплюються в певному порядку, порушувати який не можна. Кожен захоплення вимагає певних ресурсів, але в нагороду він дає Окуляри Культу та унікальні здібності. За раунд можна захопити лише одна будівля; Фаза «Облави» — ця фаза проходить тільки в раундах, зазначених синіми маркерами облав, які розставляються на початку гри в залежності від сценарію. Відбувається непередбачена подія, а безстрашні слідчі намагаються зупинити культистів. Кожен гравець в порядку свого ходу намагається відобразити облаву. Для цього необхідно порівняти силу культиста і силу сищика. Сила гравця залежить від наявності заклинань, захоплених будівель в місті, подій та інших речей. У разі, якщо сила культиста вище, гравець перемагає і отримує нагороду. Якщо дорівнює — то просто відображає облаву. Якщо менше — культист програє несе втрати; Фаза «Часу» — дуже проста фаза, ми просто пересуваємо білу фішку на наступний поділ календаря. Починається наступний раунд. Хто переміг? Гра закінчується, коли завершується останній, дванадцятий раунд. Перемагає той гравець-культист, у якого найбільше переможних очок, тобто Очок Культу. У разі нічиєї перемагає той, у кого залишилося більше розуму, а якщо і тут нічия, то у кого більше очок магії. Механіки Сценарії Як згадувалося вище, гра передбачає різні сценарії, які впливають на ігровий процес. Сценарії обираються безпосередньо перед початком партії і фактичний є різними варіантами правил, деякі з яких вводять особливі умови. Всі сценарії заснований на різних повістях і оповіданнях Лавкарфта. Свою першу партію рекомендується грати без сценарію зовсім. Ресурси У грі кілька типів ресурсів і ігровий процес полягає в їх грамотному управлінню. Кожен культист має запас Розуму і Магії, які витрачаються на заклик Богів і використання заклинань відповідно. Однак вони можуть витрачатися і в інших випадках. Крім цього, гравець заробляє Зло, Смерть і Руйнування — додаткові ресурси, які витрачаються, наприклад, на захоплення будівель в місті. Мета гри — у здобутті Очок Культу і, хоча це і є ваші Переможні Очки, їх також можна використовувати замість Окулярів Розуму. Ясновидіння Ясновидіння — це дар, які можна отримати від деяких Древніх богів. Гравець з таким даром може потай показати карту Події або Сищика з прийдешньої облави, що дозволить як слід підготуватися до неприємностей. Якщо ж всі карти облав скінчилися, гравець може показати карту Свята, якщо вона використовується в цій партії. Заклинання Заклинання дають гравцям унікальні можливості. Отримати ці могутні формули можна в певних будівлях міста або в дар від Стародавніх богів. Існує три типи заклинань: Заклинання Зла допомагають культистам закликати Древніх; Заклинання Смерті допомагають відображати облави, збільшуючи силу культиста; Заклинання Руйнування дають особливі способи отримати очки культиста або ресурси. Кожну карту заклинання можна використовувати лише один раз, при цьому всього на руках культиста може не більше трьох. Для використання заклинань витрачається спеціальний ресурс — Окуляри Магії. Особливості гри Ця прекрасна гра володіє рядом унікальних особливостей, які роблять її по-справжньому цікавою. Судіть самі: Сеттинг — сюжет игры основан на произведении «Праздник», игровой процесс пропитан тёмной атмосферой рассказов мастера. Если вы знакомы с его творчеством, то в сценариях и картах вы сможете увидеть интересные отсылки. Всё это создают непередаваемую атмосферу и полное погружение в мир игры; Наконец-то там предоставили возможность поиграть за «плохишей» — возглавьте культ и приведите этот мир в хаос, обхитрите наглых сыщиков и покажите, кто действительно правит этой Вселенной! Сценарии позволяют настраивать сложность игровых партий, добавлять различные правила, а также освежают геймплей. Ваши партии не будут похожи друг на друга! Прекрасное качество компонентов, карты с красивыми иллюстрациями и наличие художественного текста создают ещё более плотную атмосферу в игре. Комплектация книга правил; игровое поле; 20 квадратных карт Древних богов; лист с картонными жетонами: 6 зданий, 5 жетонов культа и 4 маркера облав; 110 карт, а именно: 24 сыщика четырёх разных уровней, 45 заклинаний трёх разных типов,12 сценариев, 18 событий, 6 праздников и 5 памяток; 6 дерев'яних фішок (біла, жовта, чорна, червона, зелена і фіолетова); 75 дерев'яних дисків (по 15 жовтих, чорних, червоних, зелених і фіолетових); 65 ресурсів (25 фіолетових,25 чорних і 15 червоних); 15 гральних кубиків (по 3 жовтих, чорних, червоних, зелених і фіолетових). Розмір коробки 298x298x71 Розмір карт 56x87, 120x120
Основні
Виробник  Hobby World
  • Ціна: 1 295 грн.