Продавець NotBadShop Настільні ігри розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1619 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

вул. Гоголя, 112, Миргород, Україна
+380 (95) 431-35-59
Інтернет-магазин настільних ігор NotBadShop
Кошик
Настільна гра Res Arcana (українською), фото 2
Настільна гра Res Arcana (українською), фото 2
Настільна гра Res Arcana (українською), фото 2
Настільна гра Res Arcana (українською), фото 3
Опис
Інформація для замовлення
Цікава карткова стратегія про чвари могутніх магів. Настільна гра «Res Arcana» («Таємничі сили» / «Таємні знання») вийшла в світ у 2019 році. Автором виступив славнозвісний Том Леманн, творець культової «Боротьби за галактику» («Race for the Galaxy») та її кубикової версії «Кидком по галактиці» («Roll for the Galaxy»). У 2019-20 роках «Рес Аркана» ставала номінантом конкурсів «Golden Geek» (у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща стратегія» та «Найкраща карткова гра»), «International Gamers Award», «Spiel des Jahres» («Рекомендація експертів»), призером «Tric Trac» і переможцем конкурсів «Meeples' Choice» й «As d'Or». Гра отримала позитивні відгуки та високі оцінки на сайті «BoardGameGeek». Гікач впевнений, що з таким поточним рейтингом «Рес Аркана» дуже скоро опиниться в топі найкращих стратегічних настільних ігор. Res Arcana гра: велика битва магів У високій вежі алхімік спішно створює магічні еліксири з потойбічних рідин. У священному гаю друідка квапливо розмелює трави для магічного ритуалу. А у похмурих катакомбах некромантка намагається скоріше оживити кістяного дракона... Треба встигнути підготуватися. Адже кожен бажає бути у всеозброєнні, коли почнеться велика магічна битва. У процесі партії маги будуть збирати золото й есенції життя, смерті, запалу та спокою, створювати унікальні артефакти, закликати за допомогою них драконів, захоплювати стародавні монументи й місця сили. Гра ведеться на переможні очки. Наприкінці переможе той, хто набере їх більше. Швидка карткова стратегія для новачків і гіків «Res Arcana» - нескладна і нетривала карткова стратегія, яка використовує механіки побудови двигуна і «ось тобі, отримай!» («Take That»). На думку Гікача, гра сподобається і новачкам, і досвідченим гравцям. «Рес Аркана» може похвалитися захоплюючим геймплеєм, стильним оформленням, кастомними фішками та чудовим пластиковим органайзером зі зручним знімним лотком для есенцій. Приготування до гри На початку партії гравцям видається по 2 випадкові карти магів з унікальними здібностями: одну карту треба залишити собі, а другу скинути (вона не бере участі у грі). Далі учасники отримують по 8 карт артефактів, замішують їх в особисті колоди та добирають по 3 карти на руку. Досвідчені гравці можуть подрафтити карти артефактів, вибираючи по 1 карті та передаючи позосталі карти по колу. Починаючи з останнього гравця, учасники вибирають по 1 магічному предмету проти годинникової стрілки. Гравці беруть по 1 золоту й по 1 есенції кожного типу. Перебіг гри Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на такі фази: Збирання есенцій Гравці збирають есенції з карт, на яких вказаний символ збирання есенцій. Виконання дій Гравці по черзі виконують по 1 дії, поки всі не спасують. Можливі дії: Зіграти артефакт з руки. Оплатити вартість артефакту есенціями й покласти карту перед собою. Захопити монумент або місце сили. Купити карту монумента або місця сили з ряду, витративши необхідні есенції, й покласти цю карту перед собою. Скинути 1 карту та взяти 1 золото або 2 будь-які есенції. Активувати карту, щоб використати її силу. Гравець повертає готову (неповернуту) карту артефакту, мага, магічного предмета, монумента або місця сили - оплачує вартість активації вибраної сили і застосовує її ефект. Карти з реакцією можна активувати в чужий хід. Спасувати. Перший, хто спасував, бере жетон першого гравця. Коли гравець пасує, він міняє свою карту магічного предмета на іншу карту магічного предмета з ряду. Потім він добирає одну карту артефакту зі своєї колоди. Перевірка умови перемоги Учасники додають переможні очки на картах артефактів, монументів і місць сили у своїх ігрових зонах. Жетон першого гравця також дає 1 очко. Якщо якийсь гравець набирає мінімум 10 очок, гра відразу ж закінчується. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. У разі нічиєї перемагає той, у кого більше есенцій (золото = 2 есенції). Якщо ніхто не набрав 10 очок, гравці повертають використані (повернуті) карти у позицію готовності (вертикальне положення). Починається новий раунд.
  • Ціна: 1 275 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner