Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Чудова сімейна гра, що стала одним з головних хітів Кікстартера у 2019 році. Настільна гра «The Isle of Cats» була розроблена англійським геймдизайнером Френком Вестом, творцем тактичного рольового кооперативу «The City of Kings» і тайловикладальної карткової гри у тому самому всесвіті – «Vadoran Gardens».
«Острів котів» гра отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Гікач вважає, що цілком заслужено. Гра стрімко піднімається на вершини рейтингів найкращих стратегічних і сімейних ігор.
Це розумна тетрісоподібна настілка з механіками тайловикладання, драфту та збирання наборів. Естетів порадує яскравий, прикольний арт і красиві компоненти. Гра сподобається і дітям, і дорослим. Вона ідеально пасуватиме для сімейних або дружніх посиденьок. «Острів котів» також прекрасно грається соло.
Острів котів гра: порятунок котів у стилі поліміно
Гарна новина: острів котів справді існує. Погана: повелитель Веш Темнорукий збирається знищити його, зрівняти гори із землею та спалити ліс... Разом з усіма місцевими котиками, який жах!
Учасникам гри належить зайнятися порятунком цих милих пухнастих створінь. Гравці будуть досліджувати острів, шукати стародавні скарби, підбирати муркотиків і думати над тим, як розмістити вусатих-смугастих біженців і знайдені скарби на борту. Наприкінці гри учасники отримують очки за врятовані котячі родини, здобуті скарби, виконані завдання і втрачають очки за щурів на борту й незаповнені каюти на кораблі.
Приготування до гри
На початку партії на центр стола викладають планшет острова. Корабель темного лорда Веша виставляють на 5-ту поділку треку днів. Поруч з островом розміщують тайли скарбів і легендарних острівних котів – ошаксів. У мішечок кладуть тайли котів і рідкісних скарбів.
Гравці отримують особисті планшети кораблів і жетони кошиків. Вони вибирають колір котів і по черзі розміщують по одній фігурці свого кота на треку черговості ходів на острові.
Перебіг гри The Isle of Cats
Партія триває п'ять днів (раундів). На початку дня перший гравець витягує з мішечка випадкові тайли котів / рідкісних скарбів.
Фаза риболовлі
Кожен гравець отримує 20 рибин.
Фаза дослідження
Драфт карт. Гравці отримують по 7 карт дослідження. Вони вибирають собі по 2 карти, інші передають по колу. Так повторюється двічі. На останньому етапі вони передають по 1 карті.
Купівля карт. Гравці вибирають, які карти вони залишать собі, і оплачують їхню вартість рибою. У лівому верхньому кутку кожної карти вказана ціна. Непотрібні карти вони скидають.
Фаза читання завдань
Куплені карти особистих завдань гравці викладають перед собою долілиць, а загальні завдання - горілиць.
Фаза порятунку котів
Гравці вибирають по одній карті порятунку й одночасно відкривають їх. Карти порятунку визначають черговість ходу і дають додаткові кошики. Фігурки котів на острові шикуються у новому порядку черговості ходу. Активний гравець рятує 1 кота, якщо має для нього кошик і досить риби. Гравець бере тайл кота, витрачає рибу й перевертає жетон кошика (або скидає карту з кошиком).
Отриманий тайл гравець розміщує на кораблі. Тайл треба розмістити на вільному місці: він не може перекривати раніше викладені тайли або вилазити за межі корабля. Гравець вибирає потрібну орієнтацію. Перший тайл кладеться будь-де. Новий тайл треба розмістити по сусідству (по горизонталі або вертикалі) з одним або декількома раніше викладеними тайлами.
Фаза скарбів
У порядку черговості ходу гравці розігрують карти рідкісних скарбів і ошаксів. Вони беруть тайли скарбів / ошаксів і розміщують їх на кораблі за звичайними правилами. Коли гравець викладає тайл ошакса, він відразу ж вибирає для нього колір родини та ставить зверху фігурку відповідного кота.
Наприкінці дня тайли котів, яких не вдалося врятувати, скидають. Корабель Веша пересувається на одну поділку.
Підрахунок очок
Партія завершується після п'ятого дня, коли корабель Веша допливає до острова.
Гравці переходять до підрахунку очок:
кожен видимий щур забирає 1 очко;
кожна незаповнена каюта - мінус 5 очок;
родиною котів вважають щонайменше три одноколірних тайли, що ортогонально прилягають один до одного. Гравці отримують очки за врятовані котячі родини: за 3 родини дається 8 очок, за 4 - 11 очок, а за 7 - 25 очок;
кожен рідкісний скарб дає 3 очки;
гравці набирають переможні очки за виконані особисті й загальні завдання.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Основні | |
---|---|
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Кількість учасників | 4 |
Користувацькі характеристики | |
Час гри | 60-90 |
Вік | 8 років |
- Ціна: 1 912,50 ₴