Опис
Інформація для замовлення
Що за радість — збиратися в, нехай і ігрові, але подорож, що передбачає майбутні веселощі та пригоди! А вже якщо гра називається «Весела подорож», то іншим вона просто не може!
До речі, ваша подорож тільки починається, але у нас уже є добра новина: на вас чекає не одна пригода, а відразу три: «Весела подорож», «Веселі пірати» й «Змії та сходи», а отже, утричі більше вражень! Для кожної пригоди призначене окреме поле — локація, якою вам належить подорожувати.
Три ігри — три веселі подорожі
У грі Весела подорож учасникам належить по черзі кидати кубик і пересувати свою фішку на випалий кількість кроків. Іноді фішка гравця може зупинитися на клітці з дією і, залежно від дії, учаснику знадобиться крокувати фішкою вперед або назад, вгору або вниз, він може пропустити хід або зробити ще один, і навіть почати гру від самого початку. Переможе учасник, який, попри всі пастки, зуміє першим дістатися до фінішу та повернутися додому.
Гра «Веселі пірати» пропонує стати морськими розбійниками, які вирушили на пошуки скрині із золотом. Ігрове поле — мапа, що вказує місце розташування муру, а найкращий шлях, що веде до муру — дорога з білих кухлів. Якщо піратові пощастить, і його фішка зупиниться на зеленій позначці — він зможе зрізати через джунглі та дістатися до скрині швидше, але якщо зупиниться на червоній позначці — доведеться йти в обхід, помітно скорочуючи шанси на перемогу. Якщо ж хтось із золотошукачів зупиниться на чорній мітці — доведеться пропустити один, а то й два ходи, або зовсім повернутися на стартову карту. Також хід можна пропустити, якщо «повезе» зустрітися з акулою. Зате знайдений горщик із золотом дозволить зробити додатковий хід. Ну, а перемога за тим, хто першим знайде скарб!
Гра «Змії та сходи» вважається найвідомішою грою Давньої Індії, вона пропонує сміливцям пробратися через справжній клубок змій і уникнути укусу. Усі учасники починають зі стартової клітки, завдання гравців — дістатися до клітки з номером 100. Складність у тому, що для перемоги потрібно викинути точну кількість кроків. Наприклад, якщо ви стоїте на клітці 97, і на кубику вам випадає 5, ви робите три кроки вперед, і два назад, і опиняєтеся на клітці 98. Тепер для перемоги вам необхідно викинути двійку. На вашому шляху на вас чекають зльоти та падіння: якщо фішка гравця виявиться біля підніжжя драбини — він зможе піднятися нею на кілька клітин вгору, але якщо гравець зупиниться на клітці зі змійкою — укусу не минути, доведеться спуститися вниз. Якщо ж вам треба зупинитися на клітці, де вже стоїть чиясь фішка, доведеться повернутися назад на своє місце.
- Ціна: 100 ₴