Опис
Інформація для замовлення
Скарби Флінта — пригодницька гра-ходилка. Гравці кидають кубик і переміщують свої фішки вперед ігровим полем на відповідну кількість клітин.
Фішка гравця може потрапити на модель. У цьому разі гравець сам може вибрати собі шлях, один із шляхів коротший, але таїть більше небезпек. Також на полі є:
- поля зі стрілками, потрапивши на які фішка відразу переміщається вперед або назад
- клітини пропуску ходу
— клітини, де гравець гине і йому доводиться починати гру з початку Крім того, у грі використовуються картки спорядження.
Приблизно деяких клітин на полі намальовані 1 або кілька предметів. Якщо гравець має цей предмет, він може скасувати (або застосувати) дію клітки. Предмети гравці отримують на початку гри, а також на певних клітинах у процесі руху ігровим полем. Ну і, звісно, пірат має чорну позначку. Під час гри всі пірати зобов'язавшись, можуть дати чорну позначку одному з гравців. Гравець, який отримав чорну позначку, у свій наступний хід переміщатиме фішку не вперед, а назад. За гру один гравець може отримати чорну позначку лише один раз.
Автори пропонують два варіанти гри — у першому, спрощеному варіанті виграє гравець, який першим дістався до фінішу. - У другому варіанті виграє гравець, який приніс на корабель скарби. Скарби розміщені на клітці з номером 96 (кінець маршруту на клітині 124). Гравець, першим картатий 96, отримує жетон скарбів. Рухаючись зі скарбами, гравець переміщається на 1 клітку менше, ніж випало на кубику. Якщо один із гравців обігнав гравця зі скарбами, то той жетон скарбів переходить до нього. Виграє гравець першим, хто прийшов до фінішу зі скарбами.
На зворотному боці поля наведені відомості про 15 знаменитих піратів. Також до складу входить картка з піратськими добривами.
Склад гри:
— ігрове поле 68х47 см
- картки предметів 48 шт (навмисно потрібно вирізати)
- фишки 4 шт
- кубик
- картка піратських лайок 2 шт.
- правила
Паковання: прозорий пакет.
Мова: російська
Вік гравців 5+
Кількість гравців 2-4
Час гри 15 хвилин
- Ціна: 150 ₴