Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
«Кантинтенти» — це друге доповнення для настільної гри «Еволюція», учасники якої створюють власних тварин із різноманітними властивостями та намагаються їх годувати. Головне нововведення доповнення — географічний фактор. Тепер тварини суперників мешкають не в абстрактному ігровому просторі, а в конкретній локації: Лавразії, Гондовані чи океані Тетіс. Крім того, у «Кантинтах» з'явилося вісім нових властивостей, а частина карт із базової гри та першого доповнення стала працювати трохи інакше.
Перед початком гри в центр столу викладаються три великі карти Лавразії, Гондовани й океану. Вони потрібні для того, щоб розміщувати фішки їжі в фазі визначення кормової бази: кожна з локацій має власні харчові вії. Гравці кладуть перед собою за мапою-«розділювачем територій», на якій позначені ті ж географічні зони. Істоти, викладені зверху від роздільника, мешкають у Лавразії, знизу — у Гондовані, а збоку — в океані Тетіс. Властивості з доповнення перемішуються з мапами з базової гри, і кожен суперник бере з колоди по 10 карт на руку.
Щоразу, коли учасник вводить в гру нову тварину, він має відправити її в Лавразію або в Гондовану — іншими словами, покласти зверху або знизу від свого роздільника. В океан просто так потрапити не можна, але щойно істота стає водоплавною, вона автоматично переміщається в тетіс. Парні властивості, як-от «Взаємодія» або «Трематода», можна зіграти тільки на тваринах в одній і тій самій локації. Кормова база визначається для кожної зони окремо — як її розрахувати, зазначено на картах локацій. В океані запаси їжі незначні, але стабільні, а в Лавразії та Гондовані залежать від кидка одного або двох кубиків, як і в базовій грі. Тварини можуть видобувати їжу тільки в тій локації, де вони розміщені, причому на властивості це обмеження теж поширюється: наприклад, хижак із Лавразії не має права напасти на мешканців океану.
Щоб переміститися між локаціями, тварина має скористатися новою властивістю «Міграція» (або «Польотом» з доповнення «Час літати»). Ще одна нова властивість — «Приліпала» — дає можливість мігрувати разом з іншою істотою. «Стадність» вчить тварин в одній локації триматися разом, захищаючись від хижаків, а істоти-едифікатори збільшують кормову базу своєї географічної зони. З інших карт цікаві «Рекомбінація», що дає парі істот обмінюватися властивостями, «Регенерація» і «Неоплазія» — підступний паразит, що повільно вбиває свого господаря.
З «Кантинтентами» у «Еволюцію» прийшло ще більше різноманітності та непередбачуваності. Тепер гравцям треба ще уважніше стежити за тим, що відбувається на столі, проте, підвищуючи складність гри, стодрат окупується тим, що «Еволюція» стала цікавішою й реалістичнішою, ніж будь-коли.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 295 ₴