Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Самостійне продовження відомого данжен кровлера «Massive Darkness» з новими пригодами та шикарними мініатюрами. Настільна гра "Massive Darkness 2: Hellscape" вийшла в 2022 році. Це доопрацьована й покращена версія гри. Різні класи героїв тепер мають унікальні механіки. Це не "Root", де кожна фракція грає у свою власну гру, але протягом партії ваші герої будуть перевіряти удачу ("push your luck"), оптимізувати мішечок ("bag-building"), крутити стрілку на ронделі ("rondel") тощо.
Морок Пітьми. Пеклопроходці гра. Кооперативний данжен кровлер з мініатюрами
Через десять років після подій попередньої гри («Суцільна темрява») герої-світлоносці заснували могутню організацію – гільдію Світлоносців. Вони поставили собі за мету за будь-яку ціну об'єднати світ, який постраждав від нашестя Темряви. Штаб-квартира гільдії розташовувалась на Перехресті світу, у столиці королівства Крондар.
Деякий час організація функціонувала досить успішно. Усюди панував мир. Але невдовзі почалися масові апокаліптичні сновидіння. Це був знак. Попередження про те, що світи наклалися один на одний і відкрилися портали.
Морок Пітьми повернувся. З усіх щілин полізли грішні янголи та демони, чорти та біси, мертвяки та скелети. У пригодах світлоносці зустрінуться з повелителем інкубів і королевою мертвяків, з божевільним архангелом Михаїлом і самою Смертю. Вони дійдуть до Пекла й намагатимуться успішно повернутися назад. Ці пригоди запам'ятаються вам надовго.
Перебіг гри
На початку гри учасники вибирають героїв і пригоду. Вони викладають на стіл усі необхідні компоненти.
Партія складається із раундів. Кожен раунд ділиться на 4 фази:
Фаза героїв
Гравці самі вирішують, у якому порядку вони активуватимуть своїх героїв. Активований герой може виконати 3 будь-які дії:
Переміщення. Герою дається 2 очки переміщення. За кожне очко можна переміститися в сусідню зону, відчинити двері або підняти жетон.
Атака. Тип атаки залежить від зброї. Зброя ближнього бою дозволяє атакувати супротивника в тій самій зоні, магічна зброя – у тій самій зоні чи в сусідній, зброя дального бою – ціль на лінії видимості в сусідній зоні чи далі. Вибрана зброя визначає кількість і типи кубиків для атаки. Якщо нападник перебуває в Темряві, він бере відповідний кубик. Оборонець бере кубики захисту. Також противники беруть бонусні кубики від різних сил, умінь та спорядження. Усі кубики кидають одночасно. Застосовують усі ефекти, рахують відбиті та невідбиті удари, ціль зазнає поранень. Якщо загальна кількість ран дорівнює значенню життя, ворог знищений, а його фігурка вилучається з підземелля.
Відновлення. Отримати 2 жетони - здоров'я і мана в будь-яких комбінаціях.
Обмін й екіпірування. Усі герої в цій зоні можуть екіпіруватися і/або обмінятися спорядженням.
Особлива дія. Виконати особливу дію на карті зі словом "Дія".
Фаза ворогів
Активуються всі вороги. Гравці визначають порядок активації.
Зграя. Витрачає 2 дії на атаку героїв у межах досяжності. Для атаки кидають кубики, указані на карті спорядження зграї. Якщо зграя не може атакувати, вона переміщається до найближчого героя.
Бродячий монстр. Активується відповідно до вказівок на карті.
Фаза розвитку
Герої витрачають зароблені очки досвіду, щоб підвищити свої рівні умінь до максимально можливих.
Фаза Темряви
Маркер просувається треком Пітьми. Коли він досягає певних поділок, у зонах з порталами з'являються зграї або бродячі монстри.
Боси
У деяких пригодах гравцям треба здолати боса, щоб виграти. На початку гри бос розміщується у своєму лігві. До початку битви з героями бос неактивний. Битва з босом проводиться за особливими правилами. Фаза ворогів тепер розігрується після ходу кожного героя.
Перемога та поразка
Щоб перемогти у грі, світлоносці повинні досягти цілей вибраної пригоди. Усі гравці програють, якщо закінчуються жетони відродження або виконується умова поразки вибраної пригоди.
Основні | |
---|---|
Мінімальна кількість учасників | 1 чол. |
Кількість учасників | 6 |
Визначені користувачем характеристики | |
Час гри | 90-180 |
Вік | 14 років |
- Ціна: 4 400 ₴