Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Де манчкіни вже тільки не побували... Цього разу настав час одягати циліндри, хапатися за елегантні тростини та граціозно руйнувати підземелля, повні скрипучих шестерень, що паморочують жаром труб та інших атрибутів альтернативного наукового прогресу.
Настільна гра «Манчкін Стипанк» сплавить воєдино вдалів підземельного авантюризму та незрівнянну чарівність вікторіанської епохи. Броновані лівіафани та шайтан-машини божевільних вчених, парові праски ближнього бою та корсетні обладунки з кріноліном — у своєму поході до десятого рівня ви ще ніколи не були такі елегантні та солідні!
Що за стимпанк такий?
Паропанк або стимпанк (від англ. «steam» — пара і «punk» — сміття) — це певний напрям у науковій фантастиці, у субкультурі та в образотворчому мистецтві, головними темами якого є високі досягнення людства в механікі та технології парових машин. Можна згадати, наприклад, роман Герберта Велса, де він описував страшні механічні треножиці марсіан, які атакують землю.
Щоб точно уявити собі сетинг стимпанку, потрібно зрозуміти, що це вигаданий альтернативний варіант розвитку людства, який має вигляд, як вишукана вікторіанська Англія з різними застарілими речами, типу патефонів і старих телефонних апаратів, але одночасно з вписаними в цей антураж паромобілями, механічними роботами, величезними дирижаблями, паровими підводними човнами та величезними комп'ютерами, що працюють на вугіллі — об'єктами, які мають великий вигляд анахронічно й одночасно шалено солідно, адже навіть зараз багато вигаданих фантастичними концептами машин ще не можуть бути відтворені...
Особливості видання
Загалом ця версія гри «Манчкін» потішить вас своїм сетингом і унікальним артом. Яких-небудь нових складних механік гра не додає. Однак пара новинок усе ж є.
Для початку познайомимося з новими класами: першопрохідець, механік, офіцер, комір. Всі класи, звичайно, дуже стимпанковські! Наприклад, механік отримує бонус +1 за кожен предмет із шестеренькою, який використовує, а за дві карти може легко звалити з бою!
До речі, про ці карти — вам будуть збиратися карти, які так чи інакше нагадують шестерні. Повний список цих карт є в правилах гри, але їх можна виявити й неозброєним оком прямо на мапах — вперше гра буквально змушує вас милуватися своїм дизайном!
А тепер до речі про дизайн. Цього разу Джон Килик (John Kovalic) поступився місцем новому ілюстратору — Філу Фоліо (hil Foglio), п'ятиразовому лауреату премії «Hugo». Три нагороди з них Фоліо отримав за випуски стимпанк-коміксу «Girl Genius». Арти сильно відрізняються від звичних, але самі по собі анітрохи не менш шалені, оригінальні та смішні!
Про оригінальний «Манчкіні»
Серія ігор «Манчкін» — це чудова карткова пародійна пригодницька гра для 3-6 осіб (але, за бажання, можна грати ЛЮБИМ кількістю людина, об'єднавши колоди бігових ігор у серії), створена зусиллями ігрового дизайнера Стіва Джексона та художника Джона Килика, чиї неймовірні ілюстрації вже давно стали візитною карткою ігор. Кожна частина гри ґрунтується на одній із дуже популярних всесвітів, чи це класична фентезі, Дикий Захід, космічна одессея, чи що-небудь ще дикіше!
Рольова система гри дає гравцям змогу приміряти на себе роль могутнього мага або моторного ельфа, а також опинитися в сатирічному світі, наповненому найрізноманітнішими монстрами і, найголовніше, скарбами. Відмітні риси цієї серії гри: прості, хоч і об'ємні правила, затишна атмосфера, героїчні подвиги, оригінальний гумор на тему ігрових стереотипів і сетингів, швидкий ігровий процес, нестримний азарт, оригінальні ілюстрації.
Основною метою гравців завжди є досягнення абсолютної потужності, способом отримання перших у грі 10-го рівня персонажа... будь-якимивальними й не дуже шляхами — гра буквально сама підштовхує вас на невеликі махінації та хитрості. Загальний же ігровий процес базується на старій добродійності — усі герої вирушають у дорогу, стикаються з монстрами, намагаються їх перемогти, отримують скарби, рівні, чекають зручного моменту та підставляють друзів!
Як грати
Отже, ми вирушили в підземелля... Ну або ще куди, попри який уже у вас «Манчкін»...
На початку партії гравці починають як звичайні люди своєї статі (так, та в грі є навіть відмінність підлог!) 1-го рівня без спеціального класу, раси та шмоту. У свій хід ви вибиваєте двері, тобто перевертаєте верхню карту колоди дверей, і виконуєте умови, написані на мапі.
Якщо це карта монстра, то вам пощастило (або ні) і доведеться вступити з ним у бій. Коли сила гравця більша або дорівнює силі монстра, тоді гравець перемагає й може взяти стільки карт скарбів, скільки зазначено на мапі з монстром. Під час бою інші гравці можуть допомагати товаришу та вступити з ним у бій, або ж заважати й всіляко посилювати вилізлого ворога. Якщо гравець перемагає в бою, то він отримує досвід і рівні. За течією партії гравці застосовуватимуть на себе різні класи та професії, змінювати свою підлогу, напилювати різні шмотки, пити підозрілі зілля, а також боротися найрізноманітніших монстрів — все для того, щоб як треба збільшити силу свого манчкіну та дістатися до максимального рівня.
Якщо ж із карт дверей дісталася пастка, то, ну що ж, доведеться витримати все, що вона робить із незадачним пригодником. Якщо це не монстр і не пастка, то цю карту можете забрати собі, а далі вибрати: або ви деретеся зі своїм власним «ручним» монстром (граючи його зі своєї руки), або просто берете ще одну карту дверей і передаєте хід. Варто зважити всі за і проти, адже навіть нешкідливий «Квітка в горщику» 1-го рівня за допомогою ваших друзів може раптово стати страшним вбивцею 20-го...
Як розширити колоду?
Головною особливістю настільної гри «Манчкін» є її різноманіття. Ви можете натрапити на найрізноманітніші сетинги «Манчкіна» і їх усе можна, і навіть потрібно, заважати між собою! Вивчіть нові бойові мистецтва, приміряйте на себе піратську пов'язку, вирушайте в космічну подорож — ваші партії стануть різноманітнішими та цікавішими, ви зустрінете на своєму шляху несподіваних монстрів, але, звичайно ж, ви відразу ж знайдете, ніж нанести відповідний удар!
Хто переміг?
Все дуже просто, переможцем стає той манчкін, який зміг першим досягти, всіма правдами та милістю, десятого рівня! До 9-го рівня можна добиратися будь-якими способами, наприклад, розігруючи спеціальні карти «лвл апа» або продаючи непотрібні шмотки на 1000 голди. А ось останній 10-й досягається суто вбивством монстра. Або рідкісним випадоком «Божестового втручання»...
Комплектація
168 карт
кубик
правила
Розмір коробки 235х157х47
Розмір карт 56x87
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Виробник | Ельфа |
- Ціна: 586,50 ₴